Emerson Pro CF711ORB03 to wyjątkowy produkt wyposażony w wyjątkowe cechy. Wyposażony jest w funkcje, które pomogą Ci wykonać pracę szybciej i łatwiej. Jest to kompaktowy połączony zestaw do montażu ściany, który został zaprojektowany z myślą o wsparciu wielu różnych projektów. Zawiera on wyjątkowy uchwyt, aby ułatwić łatwy montaż ścian. Wyposażony jest również w wytrzymałe śruby, które pomogą Ci utrzymać bezpieczny montaż. Posiada również wyjątkowy system śledzenia, który pomaga Ci monitorować postępy w projekcie. Wszystkie te wyjątkowe cechy sprawiają, że Emerson Pro CF711ORB03 jest produktem idealnym do wszystkich projektów montażu ścian.
Ostatnia aktualizacja: Najważniejsze informacje o produkcie Emerson Pro Cf711orb03
Ta wersja używanej przeglądarki nie jest zalecana do tej strony internetowej.
Uaktualnij przeglądarkę do najnowszej wersji, klikając jedno z poniższych łączy.
Wyszukiwanie zaawansowane
Filtruj procesory, dyski Solid State Drive oraz produkty serwerowe i RAID, wybierając funkcje i dane techniczne
Czekamy na Twoją opinię
Chcemy, aby zestaw narzędzi ARK był dla Ciebie przydatny. Wprowadź tutaj swoje komentarze, pytania i sugestie. W ciągu 2 dni roboczych otrzymasz odpowiedź.
Komentarze zostały wysłane. Dziękujemy za przesłany komentarz.
Twoje dane osobowe zostaną wykorzystane tylko w celu udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie. Ani Twoje dane, ani adres e-mail nie zostały dodane do żadnej listy dystrybucyjnej, co oznacza, że z firmy Intel Corporation nie otrzymasz żadnych niezamówionych wiadomości. Klikając przycisk „Prześlij”, potwierdzasz akceptację Warunków użytkowania i zrozumienie Zasad poufności danych firmy Intel.
Reklama Encyklopedii Britannica z 1911 r.
Reklama (z łac. reclamo, reclamare ‘odzew’; re 'w tył, znów, naprzeciw’ i clamo, clamare ‘wołać’[1]) – informacja połączona z komunikatem perswazyjnym[2]. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).
Jawność przekazu[edytuj | edytuj kod]
Reklama może być:
- jawna – reklamująca wprost pokazywany produkt,
- dołączona jawnie, ale jako dodatek, choć to ona może być głównym, czy jedynym celem,
- ukryta, czyli kryptoreklama, czasem jako przekaz podprogowy,
- mieszana, tj. zawierająca co najmniej dwie z powyższych kategorii.
Działanie[edytuj | edytuj kod]
Reklama jako środek masowego przekazu ma za zadanie budować zachowania, generować potrzeby, wywoływać pragnienie. Reklama przybiera różną postać – od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po wychwalanie produktu bez rzetelnej informacji merytorycznej o przedmiocie reklamy, co często przypisuje się reklamie telewizyjnej.
Czasami reklama występuje w formie ukrytej – np. firmy organizują prezentacje własnych technologii czy też piszą artykuły do prasy specjalistycznej na ich temat – co jest na pograniczu reklamy i edukacji lub ukazywane są przedmioty będące towarami określonej marki, umieszczone w kontekście filmu fabularnego.
Czasem reklama łączona jest z korzyściami dla osób decydujących o skorzystaniu z przedmiotu reklamy – np. firmy sponsorują wyjazdy szkoleniowe lub pseudoszkoleniowe w atrakcyjne miejsca – co jest na pograniczu reklamy i korupcji.
Celem reklamy jest skuteczność ich oddziaływania na odbiorcę, dlatego w reklamie można się spotkać z treściami wywołującymi np. skandal obyczajowy lub procesy sądowe. Dzięki temu wzrasta zainteresowanie wokół reklamy, a tym samym siła oddziaływania kampanii reklamowej.
Ważną cechą odróżniającą w komunikacji poprzez media reklamę od public relations jest to, że reklama jest formą płatną, tzn. reklamodawca płaci mediom za nadanie komunikatu reklamowego i ma nad tym komunikatem pełną kontrolę.
Zdecydowana większość reklam charakteryzuje się celami komercyjnymi. Można jednak wyróżnić również reklamę społeczną oraz reklamę polityczną. Ponadto istnieją zjawiska łączące ze sobą wymienione typy reklam – reklamy powstające w ramach kampanii marketingowych łączących cele komercyjne z celami społecznymi (tak prowadzony marketing określa się mianem marketingu społecznie zaangażowanego, ang. Cause Related Marketing). Tego typu reklam nie należy mylić z reklamami społecznymi.
Historia reklamy[edytuj | edytuj kod]
Swoiste formy reklamy pochodzą z czasów starożytnych. Stosowano wówczas reklamę w postaci napisów na ścianach budynków, kamiennych lub terakotowych szyldów karczmy, zajazdu. Starożytni handlowcy wykrzykiwali oraz zachwalali cechy swoich towarów i dóbr. W ten sposób powstała pierwsza w historii forma reklamy – reklama ustna. W starożytnej Grecji pojawiła się reklama pisemna. Miała ona charakter spisanych informacji dotyczących wydarzeń kulturalnych i sportowych.
Wynalezienie przez Gutenberga druku zrewolucjonizowało reklamę. Za umowną datę wynalezienia druku uznaje się rok 1450. Pojawiły się pierwsze gazety, a w nich pierwsze reklamy prasowe.
Kalendarium[edytuj | edytuj kod]
Współczesne logo i reklama Coca-Cola na siedziskach kwadratowych
- Około 1480 roku wydrukowano w Anglii pierwszą reklamę prasową (wskazówki dla duchownych dotyczące Wielkanocy).
- 14 października 1612 – w Paryżu wydrukowana pierwsza reklama w gazecie „Journal General d'Affiches”.
- 1612 – pierwsze pismo ogłoszeniowe Journal General d’Affiches
- 1614 – Anglia – pierwsze regulacje prawne dotyczące reklamy
- 1704 – pierwsza udokumentowana amerykańska reklama prasowa (w Europie reklamy na łamach tygodników obecne były już wcześniej – w XVII wieku)
- 1835 – powstała agencja informacyjna Charlesa Chavasa
- 1843 – w Filadelfii rozpoczął działalność pierwszy agent reklamowy Volney Palmer. Zajmował się zbieraniem ogłoszeń reklamowych i umieszczaniem ich w prasie. Można powiedzieć, że była to pierwsza jednoosobowa agencja reklamowa.
- 1848 – powstała agencja informacyjna Associated Press.
- 1870 – pierwsza masowa reklama – Ivory Soap (Procter & Gamble)
- 1893 – w Stanach Zjednoczonych wydano około 50 tysięcy dolarów na reklamę.
- 1920 – pierwsza stacja radiowa KDKA w Pittsburgu. Od 100 lat posługuje się tym samym hasłem reklamowym „PIONIERSKA stacja radiowa świata”. Jako pierwsza wprowadziła sponsoring reklam. Program „The Maxwell House Hour” sponsorował znany producent kawy.
- 1925 – profesor Olgierd Langer jako pierwszy w Polsce rozpoczyna cykl wykładów o reklamie w Wyższej Szkole dla Handlu Zagranicznego we Lwowie
- 1932 – Polski Fiat 508, jedna z pierwszych polskich reklam, czarno-biały film dźwiękowy z udziałem Leny Żelichowskiej[3]
- 1941 – w Stanach Zjednoczonych pojawiła się pierwsza reklama telewizyjna w telewizji lokalnej WNBT.
- 1983 – w Polsce zaczął się rozwijać rynek reklamy komercyjnej.
Etapy tworzenia reklamy[edytuj | edytuj kod]
- Wybór celów
- Określenie grupy docelowej
- Ustalenie budżetu
- Dobór treści
- Wybór mediów
- Badanie skuteczności reklamy[4]
Etapy oddziaływania reklamy[edytuj | edytuj kod]
- Tworzenie świadomości produktu, firmy lub marki.
- Wzbudzanie zainteresowania produktem, firmą lub marką.
- Wzbudzanie pożądania oferty.
- Wywoływanie oczekiwanej reakcji (np. zakupu).
Złożona, wykrojona kartka w kształcie czterech policjantów stojących w rzędzie
Modele reklamy[edytuj | edytuj kod]
Model SLB (II poł XX w. ):
- Zatrzymaj się
- Spójrz
- Kup
Model AIDA (1900):
- Uwaga
- Zainteresowanie
- Pragnienie
- Akcja
Model AIDCAS (1911):
Model DAGMAR (1961):
- Nieświadomość
- Świadomość
- Zrozumienie
- Definicja
- Identyfikacja
- Próba
- Akceptacja
- Pożądanie
- Świadomość
- Znajomość
- Sympatia
- Preferencja
- Zakup
- Akcja[5]
- Dostarczanie informacji o produktach i zmniejszanie asymetrii informacji[6].
- Zwiększanie lojalności wobec marki, a przez co zmniejszenie wrażliwości konsumentów na cenę[6]
- Wprowadzenie w błąd odbiorcy.
- Wzbudzanie nadmiernych potrzeb konsumpcyjnych.
- Promocja zachowań społecznych i zwyczajów negatywnie wpływających na jednostkę.
- Wyrabianie obojętności na przekaz społeczny.
- Możliwość zainfekowania komputera niechcianymi programami (reklama internetowa)
- Manipulacja odbiorcami przez użycie środków pozaracjonalnych, jak np. popęd seksualny, uzależnienie od papierosów i inne.
- Identyfikacyjna – odróżnienie marki od marek konkurencyjnych, przypisanie marki do określonego produktu.
- Informacyjna – informacja o produkcie (zastosowanie, cechy, przeznaczenie, dystrybucja).
- Promocyjna – korzyści racjonalne oferowane przez markę, wartości dodane związane z marką.
- Gwarancyjna – zobowiązanie dotyczące jakości produktu, gwarancja realizacji obietnicy.
- Emocjonalna – skojarzenia emocjonalne odbiorców.
- reklama podprogowa
- reklama informacyjna
- reklama przypominająca
- reklama wspierająca
- reklama stabilizująca
- reklama ukryta
- reklama wprowadzająca w błąd
- reklama uciążliwa
- reklama społeczna
- reklama internetowa – oddziałuje na internautów, czyli na potencjalnych klientów; najczęściej wyróżniamy takie reklamy online, jak: witryna internetowa, reklama w wyszukiwarkach internetowych, reklama na portalach społecznościowych, marketing szeptany (reklama na forach internetowych), reklama w artykułach sponsorowanych i reklama na blogach, kampanie mailingowe.
- reklama telewizyjna (np. telewizyjny spot reklamowy lub tzw. org/wiki/Billboard_(reklama_filmowa)" title="Billboard (reklama filmowa)">billboard)
- reklama prasowa
- reklama radiowa
- billboard
- reklama tranzytowa
- reklama mobilna
- reklama ambientowa
- reklama zewnętrzna (reklama projektowana na szkle, plexi, dibond, pcv, drewnie, plastiku oraz wszelkich innych fizycznych nośnikach)
- spam
- komunikacja perswazyjna
- subvertising
- product placement
- dom mediowy
- druk bezadresowy
- zasięg całkowity
- zasięg efektywny
- OTS
- interstitial
- AIDCAS
- reklama szokująca
- advertainment
- krytyczna teoria reklamy
- antropologia reklamy
- nośnik reklamy
- plakat
- ulotka
- deboulonneurs
- ↑ Słownik Wyrazów Obcych.
- ↑ Agnieszka M. Wiśniewska, Katarzyna Liczmańska, Wykorzystanie postaci jako instrumentu perswazji w reklamie, 2011.
- ↑ Ja mam, ty masz, on będzie miał: Fiat 508, www. com [dostęp 2019-07-19] (ang. ).
- ↑ Wojciech Budzyński, Reklama techniki skutecznej perswazji, Warszawa: Wydawnictwo Poltext, 1999, s. 32, ISBN 83-86890-62-2, OCLC 749302341.
- ↑ Jan Beliczyński: Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą. Kraków: Antykwa, 1999, s. 29–30. org/wiki/Specjalna:Ksi%C4%85%C5%BCki/8387493759" title="Specjalna:Książki/8387493759">ISBN 83-87493-75-9.
- ↑ a b Matthew Bishop: Essential economics: an A−Z guide. New York: Bloomberg Press, 2009, s. 32. org/wiki/Specjalna:Ksi%C4%85%C5%BCki/9781576603512" title="Specjalna:Książki/9781576603512">ISBN 978-1-57660-351-2.
- Techniki manipulacji w tekstach reklamowych. info. [zarchiwizowane z tego adresu (2008-01-10)].
AA
recommended
Model DIPADA (1961):
Model Lavidge’a-Steinera (1961);
Model Raya (1987):
Korzyści z reklamy[edytuj | edytuj kod]
Zagrożenia płynące z reklamy[edytuj | edytuj kod]
Popielniczka reklamowa z okresu międzywojennego
Funkcje reklamy[edytuj | edytuj kod]
Rodzaje reklamy ze względu na treść[edytuj | edytuj kod]
Rodzaje reklamy ze względu na media[edytuj | edytuj kod]
Galeria[edytuj | edytuj kod]
Polska reklama prasowa, 1936–1937[edytuj | edytuj kod]
Zobacz też[edytuj | edytuj kod]
Przypisy[edytuj | edytuj kod]
Linki zewnętrzne[edytuj | edytuj kod]
Hi-Res Dual Sound System | Aktywna redukcja szumów 47 dB z 3 mikrofonami
6 powodów, by wybrać HUAWEI FreeBuds Pro 2
Do 30 h odtwarzania z etui
Inteligentna redukcja szumów
Parowanie z dwoma urządzeniami
Doskonała jakość połączeń głosowych
Współpraca z systemem Android oraz iOS
Nagrody i wyróżnienia ekspertów
AH
Editors Choice
Newsweek
Editors Choice
Tech Advisor
Editors Choice
XDA
the best
Najlepsza Jakosc
Conowego
NajlepszaJakość
internet-rzeczy
Najlepsze Brzmienie
Conowego
Poleca
cdaction
AA
recommended
Usłysz każdą nutę z HUAWEI FreeBuds Pro z
technologią Hi-Res Dual Sound
System, potrójnym korektorem adaptacyjnym
i trzema mikrofonami ANC.
Dźwięk lepszy
niż kiedykolwiek
Potrójny korektor adaptacyjny
Zawsze w dobrym tonie
HUAWEI FreeBuds Pro 2 umożliwia optymalizację dźwięku w czasie rzeczywistym. Inteligentnykorektor dostosowuje charakterystykę sygnału do aktualnego poziomu głośności, indywidualnej strukturyprzewodu słuchowego i sposobu noszenia słuchawek.
Efekty dźwiękowe
Stworzony we współpracy z Devialet
HUAWEI FreeBuds Pro 2pozwalają wydobyć wszystkie tekstury i barwy kryjące się w utworze muzycznym, z potężnymbasem i zniewalającą przejrzystością. Bogactwo doznań akustycznych spełni oczekiwania nawetnajbardziej wymagających melomanów. com/content/dam/huawei-cbg-site/common/mkt/pdp/headphones/freebuds-pro-2/imgs/huawei-freebuds-pro-2-co-engineered-with-devialet. png" data-poster-m="/content/dam/huawei-cbg-site/common/mkt/pdp/headphones/freebuds-pro-2/imgs/huawei-freebuds-pro-2-co-engineered-with-devialet-mob. png" data-poster-p="/content/dam/huawei-cbg-site/common/mkt/pdp/headphones/freebuds-pro-2/imgs/huawei-freebuds-pro-2-co-engineered-with-devialet. jpg">
Usłysz wszystko
Słuchawki HUAWEI FreeBuds Pro 2 obsługują kodek LDAC iposiadają certyfikat HWA oraz Hi-Res Audio Wireless. 4 Szybka transmisja do 990 kb/s umożliwia bezprzewodowe przesyłanie dźwiękuo bardzo wysokiej jakości.