Podręcznik instalacji i rozwiązywania problemów Frigidaire Efr115 C Purple Com

Podręcznik instalacji i rozwiązywania problemów Frigidaire EFR115 C Purple COM jest szczegółową instrukcją dotyczącą instalacji, konfiguracji i naprawy urządzenia. Podręcznik zawiera szczegółowe informacje dotyczące wszystkich niezbędnych kroków, od podłączenia urządzenia do komputera po konfigurację ustawień i rozwiązywanie problemów. Podręcznik zawiera również wskazówki dotyczące wykorzystania najnowszych funkcji urządzenia oraz zalecenia dotyczące jego regularnego czyszczenia i konserwacji. Dokumentacja jest bardzo przydatna, gdy konieczne jest zdiagnozowanie i naprawa problemu związanego z urządzeniem.

Ostatnia aktualizacja: Podręcznik instalacji i rozwiązywania problemów Frigidaire Efr115 C Purple Com

Podręcznik użytkownika

TytułOpisData wydania
(Wersja)Plik
(Rozmiar)

Podstawowy Podręcznik Użytkownika

19/02/2014
(0)
Pobierz
(2. 91MB)

Rozszerzony Podręcznik Użytkownika

Pobierz
(1. 28MB)

Podręczniki oprogramowania i obsługi dla sieci

25/12/2013
(B)
Widok
(-)

Podręcznik Instalacji

Przewodnik Bezpieczeństwa Produktu

13/02/2019
(A)

Podręcznik szybkiej obsługi

26/12/2013
(0)

Przewodnik funkcji dodatkowych

Przewodnik Przenośnego Drukowania/Skanowania dla Brother iPrint&Scan - Urządzenia Apple
(Angielski)

29/09/2016
(B)

Przewodnik Przenośnego Drukowania/Skanowania dla Brother iPrint&Scan - Android™
(Angielski)

23/06/2015
(A)

Przewodnik Przenośnego Drukowania/Skanowania dla Brother iPrint&Scan - Android™ (HTML)
(Angielski)

Widok
(-)

Przewodnik AirPrint

25/02/2014
(A)
Pobierz
(0. 46MB)

Brother Image Viewer Guide for Android™
(Angielski)

10/05/2012
(0)

Instrukcja Uniwersalnego Sterownika Drukarki

02/09/2014
(B)

Załącznik

Informacje o licencji Open Source
(Angielski)

20/03/2015
(05)

Dokumenty prawne

Deklaracja zgodności

13/06/2017
(10)

Rozporządzenie Komisji (UE) NR 801/2013
(Angielski)

14/10/2016
(C)

Pobierz i zobacz dokument w formacie PDF. Dokumenty w formacie PDF wymagają instalacji programu Adobe ® Acrobat Reader DC®. Jeśli nie masz programu Adobe ® Acrobat ®, kliknij przycisk "Adobe ® Acrobat Reader DC®", aby pobrać oprogramowanie.

Powiązane łącza

Zanim rozpoczniesz rozwiązywanie problemów

Często zdarza się, że pobieranie i instalowanie najnowszych aktualizacji dla systemu Windows i urządzenia Surface rozwiązuje liczne problemy. Aby dowiedzieć się, jak to zrobić, zobacz Instalowanie aktualizacji urządzenia Surface i systemu Windows.

Otwórz Windows Update

Sposoby rozwiązywania problemów

Jeżeli masz problemy z podłączeniem swojego urządzenia Surface do telewizora, monitora lub projektora, wypróbuj podane poniżej rozwiązania, aby zidentyfikować problem.

  • Rozwiązanie 1: Resetowanie zasilania wyświetlacza zewnętrznego
  • Rozwiązanie 2: Sprawdź ustawienia wejścia wideoRozwiązanie 3: Sprawdź ustawienie wersji portu na ekranie zewnętrznymRozwiązanie 4: Zduplikuj lub rozszerz ekran na ekranie zewnętrznymRozwiązanie 5: Sprawdź kable wideoRozwiązanie 6: Sprawdź kartę graficznąRozwiązanie 7. Zmień obsługiwaną rozdzielczość i częstotliwość odświeżaniaRozwiązanie 8. : wypróbuj złącze w innym monitorze zewnętrznymRozwiązanie 9. Wyczyszczenie pamięci podręcznej ekranu

Rozwiązanie 1: Resetowanie zasilania wyświetlacza zewnętrznego

Inne możliwe szybkie rozwiązanie to odłączenie monitora od gniazdka elektrycznego, a następnie podłączenie go ponownie. 

Rozwiązanie 2: Sprawdź ustawienia wejścia wideo

Jeśli tablet Surface został podłączony do wyświetlacza zewnętrznego, upewnij się, że ekran zewnętrzny jest ustawiony na bieżący port. Jeśli na przykład korzystasz z połączenia DisplayPort z wyświetlaczem zewnętrznym, ten wyświetlacz musi być ustawiony tak, aby rozpoznawał DisplayPort jako sygnał wejściowy wideo.

Uwaga: Typowe ustawienia wejścia wideo to VGA, DVI, DisplayPort, HDMI, Wejście i Źródło.

Rozwiązanie 3: Sprawdź ustawienie wersji portu na ekranie zewnętrznym

Większość ekranów zewnętrznych ma menu ekranowe, które dostosowuje wersję portu używaną przez ekran. Dostosowanie tego ustawienia może polepszyć wyniki. 

Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi w instrukcji obsługi ekranu lub sprawdź witrynę internetową producenta.

Rozwiązanie 4: Zduplikuj lub rozszerz ekran na wyświetlacz zewnętrzny

Naciśnij klawisz z logo systemu Windows + P na klawiaturze, a następnie wybierz, co chcesz zrobić zgodnie z poniższą tabelą:

Wybierz

Wyświetlaj elementy tylko na urządzeniu Surface.

Tylko ekran komputera

Wyświetlaj te same elementy zarówno na urządzeniu Surface, jak i na monitorze zewnętrznym (aby dowiedzieć się więcej o rozdzielczościach ekranu, przejdź do Rozwiązania 7).

Duplikuj

Przesuń zawartość urządzenia Surface do zewnętrznego wyświetlacza. Gdy ekran jest rozszerzony, możesz przeciągać i przenosić elementy między dwoma ekranami, a następnie wybrać inną rozdzielczość wyświetlacza zewnętrznego (aby dowiedzieć się więcej o rozdzielczościach ekranu, przejdź do Rozwiązania 7).

Rozszerz

Wyświetlanie wszystkich elementów tylko na ekranie zewnętrznym (urządzenie Surface będzie puste).

Tylko ekran zewnętrzny

Bezprzewodowe połączenie ze zgodnymi urządzeniami wyświetlającymi przy użyciu funkcji Miracast (wszystkie modele urządzeń Surface to obsługują).

Podłączanie do bezprzewodowego urządzenia wyświetlającego

Jeśli chcesz

Rozwiązanie 5: Sprawdź kable wideo

Kable są istotnym elementem podłączenia monitora zewnętrznego do pracy. Oto kwestie, które należy wziąć pod uwagę i sprawdzić:

Jeśli używasz kabla wideo HDMI, upewnij się, że ma on ocenę wersji 2. 0 lub, jeśli używasz kabla DisplayPort, ma ocenę 1, 2 i nie ma więcej niż 1, 8 metra długości. Dłuższe kable mogą mieć wpływ na jakość wideo.

Jeśli używasz połączenia thunderbolt z USB-C, upewnij się, że kabel ma ocenę wersji 4. 0.

Upewnij się, że wszystkie kable wideo zostały poprawnie podłączone. Sprawdź połączenie z portu USB-C lub portu Mini DisplayPort w urządzeniu Surface, stacji dokującej, dowolnej używanej karty wideo i połączenia wejściowego wyświetlacza zewnętrznego.

Użyj kabla dostarczonego z monitorem, a jeśli używasz portu USB-C, potwierdź, że obsługuje on wideo.

Jeśli kabel dostarczony wraz z monitorem nie odpowiada, użyj innego kabla wideo do połączenia urządzenia Surface.

Jeśli używasz przedłużacza kabla wideo, adaptera wideo lub konwertera, usuń go ze swojej konfiguracji, aby sprawdzić, czy powoduje problem.

Jeśli używasz karty wideo innej niż Surface, skontaktuj się z jej producentem w celu uzyskania pomocy/rozwiązania problemów.

W przypadku konfiguracji wielu monitorów

W przypadku monitorów zewnętrznych zgodnych z szeregowym łańcuchem należy skontaktować się z producentem wyświetlacza w celu uzyskania szczegółowych informacji o konfiguracji i specyfikacjach. 

Oto przykład, jak skonfigurować połączenie szeregowe z displayportem: 

    Za pomocą kabla Mini DisplayPort i DisplayPort podłącz port Mini DisplayPort w urządzeniu Surface do wejścia DisplayPort pierwszego wyświetlacza zewnętrznego. Jeśli tylko jeden z wyświetlaczy zewnętrznych ma port wyjściowy, najpierw podłącz tablet Surface do tego wyświetlacza zewnętrznego.

    Podłącz port wyjściowy pierwszego wyświetlacza zewnętrznego do portu wejścia DisplayPort innego wyświetlacza zewnętrznego.

    Postępuj zgodnie z instrukcjami producenta monitora, aby ustawić, aby oba monitory zewnętrzne używały portu DisplayPort 1. 2 jako źródła danych wejściowych. Na przykład może to być nazywane Multi-Stream Transport (MST), co umożliwia pierwszemu wyświetlaczowi przekazywanie sygnału do drugiego wyświetlacza zewnętrznego.

Rozwiązanie 6: Sprawdź kartę graficzną

Jeśli używasz adaptera, np. USB-C/HDMI, USB-C/DisplayPort lub USB-C/VGA, sprawdź połączenie. Odłącz adapter i ponownie podłącz go solidnie, aby upewnić się, że jest on połączony z urządzeniem Surface.

Jeśli monitor nie obsługuje złącza DisplayPort lub USB-C, zalecamy używanie interfejsu HDMI. Możesz też użyć złączy DVI lub VGA. Wymienione w tabeli adaptery zostały przetestowane pod kątem zgodności i mogą pomóc w rozwiązaniu problemów z obrazem. W celu zapoznania się z innymi rozwiązaniami, zobacz Oficjalnie licencjonowane akcesoria innych producentów.

USB-C Adapter Surface USB-C na DisplayPort do urządzenia Surface dla firmAdapter USB-C na HDMI do urządzenia SurfaceAdapter USB-C na VGA do urządzenia SurfaceKoncentrator podróżny Microsoft USB-C®HDMIAdapter Mini DisplayPort na HDMI 2. 0 (model 1819) do urządzenia Surface — aktywnyDVI

Konwerter mDP na DVI firmy Gofanco (model mDPDVIA) — aktywny

Konwerter mDP na DVI firmy Cable Matters (model 101022) — aktywny

Uwaga: Aby podłączyć kabel DVI do zewnętrznego monitora, użyj kabla Active Dual-Linked DVI.

VGAAdapter Mini DisplayPort na VGA do urządzeń Surface

Uwaga: Unikaj używania kabla rozdzielacza "Y", który dzieli sygnał między dwa lub więcej zewnętrznych wyświetlaczy.

Rozwiązanie 7. Zmień obsługiwaną rozdzielczość i częstotliwość odświeżania

Gdy podłączasz Surface do telewizora lub monitora, Surface podejmuje próbę ustawienia najlepszej rozdzielczości zależnie od typu złącza i rozdzielczości telewizora lub monitora.

Obsługiwane rozdzielczości i częstotliwości odświeżania zewnętrznych monitorów zależą od tego, ile monitorów jest podłączonych oraz czy ekran urządzenia Surface jest włączony, czy nie. Zależy to również od posiadanego procesora.

Aby sprawdzić obsługiwane częstotliwości odświeżania i rozdzielczość dla pojedynczych lub dwóch ekranów zewnętrznych, wybierz urządzenie Surface.

Wybierz model urządzenia Surface

  • Wybierz model urządzenia Surface
  • Surface Book / Surface Book 3
  • Surface Go / Surface Go 2 / Surface Go 3
  • Surface Laptop 2
  • Surface Laptop 3
  • Surface Laptop 4
  • Surface Laptop 5
  • Surface Laptop Go
  • Surface Laptop SE
  • Surface Laptop Studio
  • Surface Pro 6
  • Surface Pro 7 / Surface Pro 7+
  • Surface Pro X
  • Surface Pro 8
  • Surface Pro 9
  • Surface Studio / Surface Studio 2+
  • Model urządzenia Surface

    Pojedynczy ekran — maksymalna częstotliwość odświeżania

    Pojedynczy ekran — maksymalna rozdzielczość wyświetlacza

    Dwa ekrany — maksymalna częstotliwość odświeżania

    Dwa wyświetlacze — maksymalna rozdzielczość wyświetlacza

    Surface Book 2 13" lub 15 cali

    60 Hz

    4096 x 2304

    30 Hz

    2560 x 1600

    Surface Book 3 z ekranem 13, 5- lub 15-calowym

    120 Hz

    Surface Go

    3840 x 2160

     -

    Surface Go z LTE Advanced

    -

    Surface Go 2

    Surface Go 2 z LTE Advanced

    Surface Go 3

    Surface Laptop 2 z procesorem i5 lub i7

    Surface Laptop 3 z procesorem Intel

    5120 x 3200

    5120 x 2880

    Surface Laptop 3 z procesorem AMD

    7680 x 4320

    Surface Laptop 4 z procesorem Intel

    Surface Laptop 4 z procesorem AMD

    Surface Laptop 5 (USB-C (TBT4))

    Surface Laptop 5 (stacja dokująca Surface Dock USB-C 2)

    4096 x 2160

    Surface Laptop 5 (mDP Surface Dock 1)

    2560 x 1440

    Surface Laptop Go

    Surface Laptop SE

    Surface Laptop Studio

    Surface Pro 6 z procesorem i5 lub i7

    Surface Pro 7

    Surface Pro 7+

    Surface Pro X (USB-C)

    Surface Pro X (podwójny port USB-C)

    Surface Pro X (stacja dokująca Surface Dock z portem mDP)

    Surface Pro 8 (USB-C)

    Surface Pro 8 (podwójny port USB-C)

    Surface Pro 8 najnowszej stacji dokującej Surface Dock

    Surface Pro 9 (USB-C)

    Surface Pro 9 (podwójny port USB-C)

    Surface Pro 9 najnowszej stacji dokującej Surface Dock

    Surface Pro 9 z 5G (USB-C)

    Surface Pro 9 z portem 5G (USB-C Dual)

    Surface Pro 9 z najnowszą stacją dokującą Surface Dock 5G

    Surface Studio z procesorem i5 lub i7

    Surface Studio 2+

    W przypadku korzystania ze stacji dokującej Surface Dock

    Podczas nawiązywania połączenia za pośrednictwem stacji dokującej Surface Dock jest dostępne maksymalne odświeżanie ekranu lub rozdzielczość ekranu, nawet jeśli niektóre możliwości modelu urządzenia Surface przekraczają ten limit. W poniższej tabeli określono maksymalną częstotliwość odświeżania i rozdzielczość wyświetlacza dla urządzeń Surface korzystających z jednego lub dwóch ekranów zewnętrznych. 

    Podłączone do jednego monitora zewnętrznego

    Model stacji dokującej Surface DockMaks. częstotliwość odświeżaniaMaksymalna rozdzielczość ekranu

    Stacja dokująca Surface Dock

    Stacja dokująca Surface Dock 2

    Połączone do dwóch monitorów zewnętrznych

    Surface Dock

    W przypadku korzystania z dwóch ekranów zewnętrznych można uzyskać wyższą rozdzielczość odświeżania lub wyświetlania na jednym wyświetlaczu, obniżając częstotliwość odświeżania lub rozdzielczość ekranu używaną na drugim ekranie. 

    Rozwiązanie 8. : wypróbuj złącze w innym monitorze zewnętrznym

    Aby sprawdzić, czy karta wideo działa, podłącz urządzenie Surface do innego telewizora, monitora lub projektora. Jeśli nie możesz wyświetlić zawartości ekranu urządzenia Surface na innym monitorze zewnętrznym, może być konieczna wymiana adaptera.

    Rozwiązanie 9. Wyczyszczenie pamięci podręcznej ekranu

    Uwaga: Jeśli używasz systemu Windows w trybie S mode, nie używaj tych kroków.

    Oto sposób czyszczenia pamięci podręcznej:

    Odłącz urządzenie Surface od stacji dokującej Surface Dock lub odłącz monitor od urządzenia Surface.

    Pobierz plik rejestru stacji dokującej Surface Dock. Wybierz pozycję Otwórz plik. Ten plik wyczyści Twoją pamięć podręczną niezależnie od tego, czy masz stację dokującą.

    Zaznacz i uruchom plik surface dock registry. reg.

    Wybierz pozycję Tak , aby zezwolić na zmiany na urządzeniu Surface, wybierz pozycję Tak , aby potwierdzić, a następnie wybierz przycisk OK , aby zamknąć.

    Uruchom ponownie urządzenie, podłącz ponownie stację dokującą Surface Dock lub monitory i ponownie spróbuj użyć wyświetlacza zewnętrznego.

    Więcej pomocy dotyczącej połączeń

    Jeśli nie możesz rozwiązać problemu z powyższymi rozwiązaniami, zobacz Podłączanie urządzenia Surface do telewizora, monitora lub projektora , aby uzyskać więcej informacji na temat podłączania urządzenia Surface do innych urządzeń.

    Powiązane tematy

    Używanie adaptera Microsoft Wireless Display Adapter z urządzeniem SurfaceRozwiązywanie problemów z Surface Dock i stacjami dokującymiProblemy ze skalowaniem systemu Windows w urządzeniach o wysokiej rozdzielczościKonfigurowanie Surface USB-C na potrzeby karty wideo

    Zanim rozpoczniesz rozwiązywanie problemów

    Inne możliwe szybkie rozwiązanie to odłączenie monitora od gniazdka elektrycznego, a następnie podłączenie go ponownie.

    Konfigurowanie pulpitu wieloekranowego

    Znajdź swoje urządzenie w tej tabeli, aby dowiedzieć się, co jest potrzebne do skonfigurowania drugiego monitora z urządzeniem Surface.

    Moje urządzenie Surface

    Obsługa łączenia szeregowego

    Port wyjścia zewnętrznego urządzenia wyświetlającego/wyjścia audio

    Surface Pro
    Surface Pro 2
    Surface Pro 3
    Surface Pro 4
    Surface Pro 5
    Surface Pro 6

    Surface Studio

    Laptop
    SurfaceSurface Laptop 2
    Surface Book

    Tak

    Mini DisplayPort

    Surface Studio 2

    Surface Book 2
    Surface Book 3

    Surface Go
    Surface Go 2

    Surface Laptop 3
    Surface Laptop 4
    Surface Laptop Go
    Surface Laptop Go 2

    Surface Pro 7
    Surface Pro 7+
    Surface Pro X

    USB-C

    Surface 3

    Nie

    Uwagi: 

  • W przypadku adapterów USB-C/HDMI zalecamy używanie ich z kablem HDMI 2. 0 lub nowszym.

    Połączenia HDMI mogą także przesyłać sygnał audio. Zalecamy także używanie adapterów USB-C firmy Microsoft na urządzeniach wyposażonych w portu USB-C. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Dźwięk, głośność i akcesoria audio do urządzenia Surface.

    Sposoby rozwiązywania problemów

    Rozwiązanie 1. Sprawdź ustawienia wejścia wideoRozwiązanie 2. Sprawdź ustawienie wersji DisplayPort na ekranie zewnętrznymRozwiązanie 3. Zduplikuj lub rozciągnij wyświetlacz na ekran zewnętrznyRozwiązanie 4. Sprawdź kable wideoRozwiązanie 5. Sprawdź kartę graficznąRozwiązanie 6. Wyczyszczenie pamięci podręcznej ekranuRozwiązanie 8. Sprawdzanie zgodności monitoraRozwiązanie 9. Wypróbuj kartę na innym monitorze zewnętrznymRozwiązanie 10. Rozważ te możliwości w przypadku bezprzewodowego urządzenia wyświetlającego

    Rozwiązanie 1. Sprawdź ustawienia wejścia wideo

    Jeśli urządzenie Surface zostało podłączone do drugiego ekranu i nie jest na nim wyświetlany obraz z tabletu Surface, sprawdź wybrane źródło lub konfigurację ustawień wejścia wideo drugiego ekranu. Jeśli na przykład używasz złącza HDMI w drugim ekranie, ekran musi być ustawiony tak, aby rozpoznawał HDMI jako sygnał wejściowy wideo.

    Aby sprawdzić i zmienić ustawienia wejścia wideo na wyświetlaczu, o ile jest to konieczne, postępuj zgodnie z instrukcjami w podręczniku użytkownika ekranu lub sprawdź witrynę internetową producenta.

    Uwaga: Typowe ustawienia wejścia wideo to VGA, DVI, AUX, DisplayPort, HDMI, Line in, Input (Wejście), i Source (Źródło).

    Jeśli po sprawdzeniu ustawień wejścia drugiego monitora urządzenie nadal nie działa, wypróbuj Rozwiązanie 3.

    Rozwiązanie 2. Sprawdź ustawienie wersji DisplayPort na ekranie zewnętrznym

    Większość monitorów zewnętrznych ma menu ekranowe, które dopasowuje wersję DisplayPort używaną przez dany monitor. Dostosowanie tego ustawienia może polepszyć wyniki. 

    Postępuj zgodnie z instrukcjami opisanymi w podręczniku monitora lub sprawdź witrynę internetową producenta.

    Rozwiązanie 3. Zduplikuj lub rozciągnij wyświetlacz na ekran zewnętrzny

    Naciśnijklawisz z logo systemu Windows +P na klawiaturze lub wybierz centrum akcji , na pasku zadań, a następnie wybierz pozycję Wyświetlaj na innym ekranie. 

    Wyświetlaj obraz tylko na ekranie urządzenia Surface.

    Wyświetlanie tej samej zawartości ekranu na urządzeniu Surface, jak i na telewizorze, monitorze lub projektorze (aby dowiedzieć się więcej o rozdzielczości ekranu, przejdź do Rozwiązania 6).

    To, co jest na ekranie, można przesuwać po wyświetlaczu tabletu Surface i na ekran telewizora lub monitora. Gdy ekran jest poszerzony, możesz chwycić i przesunąć elementy pomiędzy dwoma ekranami i wybrać inną rozdzielczość dla drugiego ekranu (aby dowiedzieć się więcej o rozdzielczości ekranu, przejdź do Rozwiązania 6).

    Wyświetl zawartość na drugim ekranie (wyświetlacz urządzenia Surface będzie pusty).

    Tylko drugi ekran


    Jeśli oczekiwana zawartość nadal nie jest wyświetlana na drugim ekranie, wypróbuj Rozwiązanie 4.

    Rozwiązanie 4. Sprawdź kable wideo

    Użyj kabla wideo dobrej jakości, którego maksymalna długość wynosi 1, 8 metra. Upewnij się, że wszystkie kable wideo zostały poprawnie podłączone. Sprawdź połączenie z portem USB-C lub Mini DisplayPort na używanym urządzeniu Surface, stacji dokującej, dowolnej karcie wideo oraz połączenie z portem wideo w telewizorze, monitorze lub projektorze. Oto kilka wskazówek:

    Użyj kabla, który znajduje się na wyposażeniu monitora, lub sprawdź, czy używany kabel obsługuje sygnał wideo. Zawsze wykonaj to w przypadku urządzeń Surface wyposażonych w porty USB-C.

    Jeśli używasz kabla przedłużającego wideo lub konwertera wideo, spróbuj odłączyć go, aby sprawdzić, czy powoduje on występowanie problemu.

    Jeśli używasz karty wideo innej firmy i masz problemy, skontaktuj się z jej producentem, aby uzyskać pomoc.

    W przypadku monitorów, które obsługują DisplayPort

    Jeśli monitor obsługuje złącze DisplayPort, zalecamy użycie kabla Mini DisplayPort na DisplayPort o długości do 1, 8 m. Złącze DisplayPort umożliwia korzystanie z najwyższej obsługiwanej przez urządzenie Surface rozdzielczości i częstotliwości odświeżania.

    W przypadku konfiguracji wielu monitorów

    Jeśli próbujesz połączyć wiele monitorów szeregowo, potrzebujesz:

    dwa monitory z portami wejściowymi DisplayPort 1. 2 i co najmniej jeden port wyjściowy DisplayPort,

    standardowe kable DisplayPort z co najmniej jedną końcówką Mini DisplayPort.

    W przypadku urządzeń Surface, które obsługują połączenia szeregowe, konfigurację należy wykonać następująco:

    Za pomocą kabla Mini DisplayPort na DisplayPort połącz port Mini DisplayPort w urządzeniu Surface do wejścia DisplayPort w pierwszym monitorze. Jeśli tylko jeden z monitorów ma port wyjściowy, podłącz do niego urządzenie Surface w pierwszej kolejności.

    Podłącz port wyjściowy pierwszego monitora do wejścia DisplayPort w drugim monitorze.

    Postępuj zgodnie z instrukcjami producenta monitora, aby ustawić w obu monitorach korzystanie z portu DisplayPort 1. Na przykład ta opcja może mieć nazwę Multi-Stream Transport (MST) — umożliwia ona pierwszemu monitorowi przekazywanie sygnału do drugiego monitora.

    Jeśli po sprawdzeniu okazało się, że to nie kable są przyczyną problemu, przejdź do Rozwiązanie 5.

    Rozwiązanie 5. Sprawdź kartę graficzną

    Jeśli Twój monitor nie obsługuje złącza DisplayPort, zalecamy użycie złącza HDMI.

    USB-CUwaga: Aby uzyskać najlepsze wyniki, użyj kabla DVI Dual Link.

    Uwaga: Unikaj używania adapterów „Y” lub „dual-link”, które rozdzielają sygnał na dwa lub więcej monitorów.

    Jeśli używasz adaptera Mini DisplayPort, upewnij się, że adapter jest prawidłowo podłączony. Adapter będzie działał tylko wtedy, gdy wtyczka jest poprawnie podłączona do wejścia Mini DisplayPort, czyli płaską stroną do płaskiej strony portu. net/pl-pl/media/0d272c28-cd19-243b-6749-0f31beb250d3. png" alt="Mini DisplayPort w tablecie Surface Pro i Surface Pro 2" loading="lazy"/>Poniżej opisano, jak wygląda Mini DisplayPort. Może on znajdować się w innym miejscu na urządzeniu Surface lub stacji dokującej.

    Jeśli odpowiednia zawartość nadal nie jest wyświetlana na drugim ekranie, wypróbuj Rozwiązanie 6.

    Rozwiązanie 6. Wyczyszczenie pamięci podręcznej ekranu

    Uwaga: Nie wykonuj tych czynności, jeśli używasz systemu Windows 10 w trybie S Mode.

    Jeśli oczekiwana zawartość nadal nie jest wyświetlana na drugim ekranie, wypróbuj Rozwiązanie 7.

    Rozwiązanie 7. Zmień obsługiwaną rozdzielczość i częstotliwość odświeżania

    Oto obsługiwane rozdzielczości i częstotliwości odświeżania w przypadku jednego wyświetlacza zewnętrznego:urządzenia SurfaceMaks. rozdzielczość ekranu

    30 Hz
    60 Hz

    3840 x 2160
    2560 x 1600

    Surface Book

    Surface Book z procesorem i5 lub i7

    Surface Book 2 z ekranem 13- lub 15-calowym

    Surface Laptop z procesorem i5 lub i7

    5120 x 3200
    5120 x 2880

    7680 x 4320

    7580 x 4320

    Surface Laptop Go 2

    5120 x 4096

    Surface Pro 1796 z procesorem i5 lub i7

    Surface Pro 1796 z procesorem m3

    Surface Pro 2

    24 Hz

    4096 x 2160
    3840 x 2160

    Surface Pro 3

    Surface Pro 4 z procesorem Core M

    Surface Pro 4 z procesorem i5 lub i7

    Surface Pro 7

    Surface Pro 7+

    Surface Pro X (USB-C)

    4096 x 2304

    Surface Studio z procesorem i5 lub i7*

    Oto obsługiwane szybkość odświeżania i rozdzielczości w przypadku dwóch wyświetlaczy zewnętrznych:

    4096 x 2304

    3840x2160

    Surface Pro 1796

    2560 x 1440

    Surface Pro 3 z procesorem i3

    1920 x 1200

    Surface Pro 3 z procesorem i5 lub i7

    Surface Pro 4

    Surface Pro X (podwójny port USB-C)

    Surface Pro X (stacja dokująca Surface Dock z portem mDP)

    W przypadku korzystania ze stacji dokującej Surface Dock

    Łącząc za pośrednictwem stacji dokującej Surface Dock, istnieje maksymalna możliwa częstotliwość odświeżania i rozdzielczość ekranu, nawet jeśli możliwości niektórych modeli urządzenia Surface wykraczają poza te ograniczenia. W poniższej tabeli wymieniono maksymalną częstotliwość odświeżania i rozdzielczość ekranu dla urządzeń Surface używających jednego lub dwóch zewnętrznych urządzeń wyświetlających. 

    Podłączone do jednego monitora zewnętrznegoPołączone do dwóch monitorów zewnętrznych

    W przypadku korzystania z dwóch zewnętrznych urządzeń wyświetlających możesz mieć możliwość osiągnięcia wyższej częstotliwości odświeżania lub rozdzielczości ekranu na jednym ekranie, obniżając wartości tych parametrów używanych na drugim ekranie. 

    Jeśli zmiana rozdzielczości wyświetlacza i dostosowanie rozmiaru elementów pulpitu nie przyniosły efektu, wypróbuj Rozwiązanie 8.

    Rozwiązanie 8. Sprawdzanie zgodności monitora

    Znajdziesz wiele monitorów zgodnych z Twoim urządzeniem Surface. Sprawdź monitor i kable, aby upewnić się, że posiadają właściwe certyfikacje.

    PołączenieCertyfikacja

    HDMI

    wejście wideo USB-C

    USB-IF i VESA

    kabel USB-C

    USB-IF

    DisplayPort

    VESA

    Jeśli okaże się, że monitor jest zgodny, ale nadal potrzebujesz pomocy, wypróbuj Rozwiązanie 9.

    Rozwiązanie 9. Wypróbuj kartę na innym monitorze zewnętrznym

    Aby sprawdzić, czy karta wideo działa, podłącz urządzenie Surface do innego telewizora, monitora lub projektora. Jeśli na ekranie zewnętrznym nie jest wyświetlana zawartość ekranu urządzenia Surface, konieczna może być wymiana karty.

    Rozwiązanie 10. Rozważ te możliwości w przypadku bezprzewodowego urządzenia wyświetlającego

    Wszystkie modele urządzeń Surface mogą bezprzewodowo łączyć się ze zgodnymi wyświetlaczami przy użyciu funkcji Miracast. W tym celu naciśnij klawisz  z logo systemu Windows + P i wybierz pozycję Połącz z ekranem bezprzewodowym. Możesz również połączyć urządzenie Surface bezprzewodowo z wyświetlaczem ze złączem zgodnym z formatem HDMI przy użyciu bezprzewodowej karty wideo Microsoft.

    Jeśli masz problemy z bezprzewodowym połączeniem urządzenia Surface z wyświetlaczem, wypróbuj następujące rozwiązania w podanej kolejności. Aby uzyskać informacje o sposobach rozwiązywania problemów z adapterem Microsoft Wireless Display Adapter, zobacz Rozwiązywanie problemów z adapterem Microsoft Wireless Display Adapter używanym z urządzeniem Surface.

    Upewnij się, że wyświetlacz obsługuje technologię Miracast

    Aby można było bezprzewodowo połączyć urządzenie Surface z wyświetlaczem bez konieczności używania adaptera Microsoft Wireless Display Adapter, wyświetlacz musi być zgodny z technologią Miracast. Aby sprawdzić, czy dany telewizor, monitor lub projektor obsługuje technologię Miracast, odwiedź witrynę internetową producenta.

    Uruchom ponownie urządzenie Surface oraz telewizor, monitor lub projektor

    Czasami ponowne uruchomienie może rozwiązać problem. Na urządzeniu Surface wybierz pozycję Start > Zasilanie > Uruchom ponownie . Jeśli jest dostępna aktualizacja, może to być informacja Zaktualizuj i uruchom ponownie . Wyłącz i włącz telewizor lub inny wyświetlacz, a następnie spróbuj połączyć urządzenia ponownie.

    Aby dowiedzieć się więcej, zobacz temat Przywracanie lub resetowanie urządzenia Surface w systemie Windows 10.

    Zainstaluj najnowsze aktualizacje

    W wielu przypadkach pobranie i zainstalowanie najnowszych aktualizacji dla systemu Windows i urządzenia Surface może rozwiązać dany problem. Aby dowiedzieć się, jak to zrobić, przejdź do tematu Instalowanie aktualizacji urządzenia Surface i systemu Windows. .

    Wyłącz funkcję Bluetooth w urządzeniu Surface

    Funkcja Bluetooth może czasami zakłócać działanie technologii Miracast. Wybierz pozycję Centrum akcji , na pasku zadań i upewnij się, że funkcja Bluetooth jest wyłączona.

    Powiązane tematy

    Rozwiązywanie problemów z brakiem możliwości drukowania w programie Word - Office | Microsoft LearnPrzejdź do głównej zawartości

    Ta przeglądarka nie jest już obsługiwana.

    Przejdź na przeglądarkę Microsoft Edge, aby korzystać z najnowszych funkcji, aktualizacji zabezpieczeń i pomocy technicznej.

    • Artykuł
    • Czas czytania: 10 min
    • Dotyczy:
      Word 2019, Word 2016, Word 2013, Word 2010, Word 2007

    W tym artykule opisano sposób diagnozowania błędów drukowania w programie Microsoft Word. Artykuł ten wyjaśnia też, jak wyizolować przyczynę niepowodzenia drukowania i jak rozwiązać problem.

    Przykłady awarii drukowania są następujące:

    • Podczas próby wydrukowania pliku wyświetlane są komunikaty o błędach i inne komunikaty.
    • Drukarka nie odpowiada.
    • Pliki są drukowane jako symbole bez znaczenia.
    • Ważna

      W tym artykule nie omówiono problemów z wydrukami, takich jak problemy z pozycjonowaniem kopert, brak grafiki i niewłaściwe numery stron.

      Aby rozwiązać błąd drukowania w programie Word, należy określić jego przyczynę. Przyczyny zazwyczaj pasują do jednej z następujących kategorii:

    • Uszkodzone pliki lub uszkodzona zawartość w dokumentach
    • Sam program Word
    • Sterownik drukarki
    • System operacyjny Windows
    • Łączność lub sprzęt
    • Nie należy z góry zakładać określonej przyczyny problemu z drukowaniem. Zamiast tego należy polegać na systemowym rozwiązywaniu problemów, aby ujawnić przyczynę.

      W celu ustalenia przyczyny niepowodzenia drukowania przeprowadź następujące testy.

      Krok 1: testowanie drukowania w innych dokumentach

      Uszkodzone pliki lub dokumenty zawierające uszkodzoną grafikę lub uszkodzone czcionki mogą powodować błędy drukowania w programie Word. Przed ponownym zainstalowaniem sterowników lub oprogramowania, przetestuj możliwość drukowania programu Word. W tym celu wykonaj czynności odpowiednie do używanej wersji programu Word.

      Word 2007 do Word 2019

      1. W programie Word otwórz nowy dokument.

      2. W pierwszym wierszu dokumentu wpisz ciąg =rand(10), a następnie naciśnij klawisz Enter:

        Uwaga

        Polecenie =rand(10) wstawia 10 akapitów przykładowego tekstu.

      3. Spróbuj wydrukować dokument.

      4. Jeśli dokument zostanie wydrukowany pomyślnie, zmień czcionkę na inną lub wstaw grafikę clipart, tabelę lub obiekt rysunkowy.

      5. Aby zmienić czcionkę, wykonaj następujące czynności:

      6. Zaznacz przykładowy tekst.
      7. Otwórz kartę Strona główna.
      8. W grupie Czcionka wybierz inną czcionkę na liście czcionek.
    • Aby wstawić grafikę Clipart, wykonaj następujące kroki:

    • Kliknij kartę Wstaw, a następnie kliknij pozycję Zdjęcia online. (W programach Word 2010 i Word 2007 wybierz kartę Wstaw, a następnie wybierz pozycję Grafika clipart).
    • W okienku zadań clipart pozostaw pole Wyszukaj tekst puste, a następnie kliknij przycisk Przejdź. (W programie Word 2013 wpisz wyrażenie Office. com Clip Art w polu wyszukiwania, a następnie kliknij przycisk Wyszukaj).
    • Kliknij prawym przyciskiem myszy na jednym z obrazów, a następnie kliknij polecenie Wstaw.
    • Zamknij okienko zadań Clipart.
    • Aby wstawić tabelę, wykonaj następujące kroki:

    • Kliknij przycisk Wstaw, kliknij przycisk tabela, a następnie kliknij przycisk Wstaw tabelę.
    • Wpisz liczbę kolumn i wierszy, a następnie kliknij przycisk OK.
    • Aby wstawić obiekt rysunkowy, wykonaj następujące kroki:

    • Wybierz polecenie Wstaw, a następnie Kształty.
    • Kliknij dwukrotnie jeden z kształtów.
    • Ponownie przetestuj funkcję drukowania.

      Powodzenie lub niepowodzenie tych testów pokazuje, czy program Word może ogólnie drukować. Te testy mogą również dać wskazówki dotyczące niektórych czcionek lub grafik, których program Word nie może drukować.

      Jeśli nie otrzymujesz błędów w dokumencie testowym, ale nadal nie można wydrukować oryginalnego dokumentu, plik może być uszkodzony. Może tak być nawet jeśli można wydrukować ten sam dokument na innym komputerze, ponieważ objawy uszkodzenia pliku nie muszą być widoczne na wszystkich komputerach.

      Aby uzyskać informacje dotyczące rozwiązywania problemów z uszkodzonymi dokumentami programu Word, zobacz Jak rozwiązywać problemy z uszkodzonymi dokumentami w programie Word.

      Jeśli program Word nie może drukować w ogóle lub jeśli program Word nie może wydrukować określonej czcionki lub pewnego rodzaju grafiki, przejdź do kolejnego kroku.

      Krok 2: Testowanie drukowania w innych programach

      Zakres problemu z drukowaniem może ujawnić jego przyczynę. Na przykład niektóre problemy z drukowaniem wpływają tylko na program Word, podczas gdy inne problemy z drukowaniem dotyczą kilku lub wszystkich programów opartych na systemie Windows.

      Poniższe testy mogą pomóc w ustaleniu, czy ten problem obejmuje programy inne niż Word.

      Testowanie w programie WordPad

      Drukowanie pliku zwykłego tekstu

    • Wybierz pozycję Start, wskaż pozycję Programy, wskaż pozycję Akcesoria, a następnie wybierz pozycję WordPad.

    • W systemie Windows 8 naciśnij przycisk Windows, aby przejść do ekranu startowego, wpisz WordPad, a następnie kliknij ikonę WordPad.
    • W systemie Windows 7 wskaż pozycję Wszystkie programy, wskaż pozycję Akcesoria, a następnie wybierz pozycję WordPad.
    • W nowym dokumencie programu WordPad wpisz tekst To jest test.

    • Na karcie Plik wybierz polecenie Drukuj.

    • Kliknij przycisk OK lub Drukuj, aby wydrukować plik.

      Drukowanie określonych czcionek lub obrazów

      Jeśli w kroku 1. określono, że problem z drukowaniem występuje tylko w przypadku niektórych czcionek lub niektórych obrazów graficznych, spróbuj odtworzyć ten problem w programie WordPad. Aby to zrobić, zastosuj tą samą czcionkę lub wstaw ten sam rodzaj obrazu graficznego. (Aby wybrać inną czcionkę w programie WordPad, użyj tej samej metody, której używasz w programie Word. )

      Aby wstawić obraz w programie WordPad, wykonaj następujące kroki:

    • W menu Wstaw kliknij polecenie Obiekt.

      W systemieWindows 8 i Windows 7 kliknij przycisk Wstaw obiekt na karcie Strona główna.

    • Wykonaj jedną lub obie z następujących czynności:

    • Aby utworzyć nowy obraz graficzny, kliknij przycisk Utwórz nowy, a następnie wybierz jeden z typów obiektów z listy. Na przykład kliknij przycisk Paintbrush Picture, aby utworzyć testową mapę bitową w programie Microsoft Paint.
    • Aby wstawić obraz graficzny z pliku, kliknij przycisk Utwórz z pliku, a następnie kliknij przycisk Przeglądaj, aby wybrać plik.
    • Wybierz przycisk OK lub Drukuj.

      Drukowanie z innych programów

      Jeśli nadal nie można drukować z programu WordPad, przetestuj funkcje drukowania z przeglądarki sieci Web lub innych programów pakietu Office.

      Drukowanie strony testowej z drukarki

      Można również spróbować wydrukować stronę testową dla drukarki. Aby wydrukować stronę tekstową, wykonaj następujące kroki:

    • Kliknij przycisk Start, wskaż polecenie Ustawienia, a następnie kliknij polecenie Drukarki.

    • W systemie Windows 8 naciśnij przycisk Windows, aby przejść do Ekranu startowego, wpisz Drukarki, kliknij przycisk Ustawienia, a następnie kliknij przycisk Urządzenia i drukarki.
    • W systemie Windows 7 kliknij przycisk Start, a następnie kliknij polecenie Urządzenia i drukarki.
    • W systemie Windows Vista kliknij przycisk Start, a następnie kliknij polecenie Drukarki.
    • Kliknij prawym przyciskiem myszy na ikonę drukarki, a następnie kliknij polecenie Właściwości.

    • Na karcie Ogólne kliknij opcję Wydrukuj stronę testową.

      Jeśli nie można wydrukować strony testowej lub nie można drukować w kilku lub wszystkich programach opartych na systemie Windows, problem może być związany ze sterownikiem drukarki, sprzętem, systemem operacyjnym lub łącznością z Internetem.

      Jeśli problem jest ograniczony do określonej czcionki, przyczyną może być uszkodzony plik czcionki. Aby uzyskać więcej informacji na temat testowania i ponownej instalacji czcionek, zobacz Jak zainstalować lub usunąć czcionkę w systemie Windows.

      Jeśli możesz drukować bez problemów we wszystkich programach oprócz programu Word, przejdź do kolejnego kroku.

      Aby rozwiązać problem z drukowaniem, skuteczne może okazać się użycie pomocy i narzędzi do rozwiązywania problemów systemu Windows.

    • Kliknij przycisk Start>Ustawienia.

    • Wpisz ciąg problemy z drukarką, a następnie wybierz pozycję Znajdź i rozwiąż problemy z drukowaniem.

    • Aby rozwiązać problemy z połączeniem drukarki i drukowaniem w systemie Windows 10, zobacz Rozwiązywanie problemów z połączeniem drukarki i drukowaniem w systemie Windows 10.
    • W systemach Windows 8 i Windows 7 kreator rozwiązywania problemów z drukowaniem można uruchomić, klikając przycisk Start, wpisując tekst drukowanie, a następnie wybierając pozycję Znajdź i napraw problemy z drukowaniem.
    • W systemie Windows Vista kliknij przycisk Start, wybierz polecenie Pomoc i obsługa techniczna, a następnie wyszukaj drukowanie lub rozwiązywanie problemów z drukowaniem.
    • Krok 3: przeprowadź test drukowania przy użyciu różnych sterowników drukarek

      Jeśli program Word jest jedynym programem na komputerze, który nie może drukować, należy wziąć pod uwagę, że program Word w znaczący sposób obciąża drukarkę. W związku z tym niewielki problem ze sterownikiem drukarki wpływa na program Word, zanim wpłynie na inne programy.

      Aby ustalić, czy przyczyną problemu jest sterownik drukarki, można przetestować różne sterowniki. Jeśli problem z drukowaniem programu Word występuje tylko podczas drukowania dokumentów, które używają określonej czcionki lub pewnego rodzaju obrazu graficznego, spróbuj wydrukować na innej drukarce.

      Jeśli żadna inna drukarka nie jest dostępna, skontaktuj się z producentem w celu ustalenia, czy jest zaktualizowana wersja sterownika lub inny sterownik, który współpracuje z modelem drukarki.

      Jeśli problem z drukowaniem programu Word występuje nawet podczas drukowania dokumentów, które są złożone tylko z tekstu, można użyć ogólnego, sterownika drukarki tylko do tekstu celem testowania drukowania z programu Word. W tym celu wykonaj czynności odpowiednie do używanego systemu operacyjnego.

      W niektórych wersjach systemu Windows te kroki mogą wymagać dostępu do instalacyjnego dysku CD-ROM systemu Windows lub dostępu do dysku sieciowego zawierającego pliki instalacyjne systemu Windows.

      Drukowanie testowe w systemie Windows 10

    • W polu wyszukiwania systemu Windows wpisz drukarki, a następnie wybierz pozycję Skanery & drukarek.
    • Kliknij polecenie Dodaj drukarkę lub skaner.
    • W obszarze "Skanery & drukarek" wybierz pozycję Tylko ogólny/tekstowy.
    • Otwórz dokument programu Word, a następnie spróbuj wydrukować przy zastosowaniu opcji Ogólny/Tylko tekst.
    • Nazwij plik Test. prn i zapisz go w folderze Dokumenty.
    • Drukowanie testowe w systemie Windows 8, Windows 7 i Windows Vista

    • Wykonaj teraz jedną z następujących czynności, zależnie od sytuacji:

    • W systemie Windows 8 i Windows 7: Kliknij przycisk Start, a następnie kliknij polecenie Urządzenia i drukarki.
    • W systemie Windows Vista: kliknij przycisk Start, a następnie kliknij polecenie Drukarki.
    • Na pierwszym ekranie kreatora dodawania drukarki wybierz pozycję Dodaj drukarkę.

    • Kliknij przycisk Dodaj drukarkę lokalną na pierwszym ekranie Kreatora dodawania drukarki.

    • Upewnij się, że jest zaznaczone pole wyboru Użyj istniejącego portu, następnie zmień opcję menu rozwijanego na Plik: (Drukuj do pliku), po czym kliknij przycisk Dalej.

    • Na liście Producenci kliknij pozycję Ogólny, a następnie kliknij przycisk Dalej.

    • Pozostaw domyślną nazwę drukarki, kliknij przycisk Dalej, a następnie kliknij przycisk Zakończ.

    • Po ukończeniu instalacji sterownika otwórz dokument w programie Word, a następnie wykonaj następujące czynności, stosownie do sytuacji:

    • W programie Word 2013 i nowszych wersjach: Na karcie Plik wybierz polecenie Drukuj.
    • W programie Word 2010: Kliknij menu rozwijane drukarki, a następnie kliknij przycisk Drukuj.
    • W programie Word 2007: kliknij przycisk pakietu Microsoft Office, a następnie kliknij polecenie Drukuj.
    • W innych wersjach programu Word: Kliknij pole wyboru Drukuj do pliku, aby je zaznaczyć, a następnie kliknij przycisk OK.
    • Zmień lokalizację na Mój dokument, a następnie nazwij plik Test. prn.

    • Kliknij przycisk OK lub Drukuj (w zależności od wersji programu Word).

      Jeśli zostanie wyświetlony komunikat o błędzie w programie Word podczas drukowania plików, które zawierają tylko tekst, ale nie otrzymasz komunikatu o błędzie podczas drukowania za pomocą sterownika drukarki tylko dla tekstu typu ogólnego, sterownik drukarki może być uszkodzony. W takim przypadku należy skontaktować się z producentem w celu uzyskania pomocy w usunięciu sterownika drukarki i zainstalowaniu zaktualizowanej wersji.

      Jeśli problem z drukowaniem występuje w przypadku innego sterownika drukarki, przejdź do następnego kroku.

      Krok 4: przeprowadź test plików i ustawień programu Word

      Po sprawdzeniu, że problem z drukowaniem nie jest ograniczony do określonego dokumentu lub do określonego sterownika drukarki i że problem jest ograniczony do programu Word, należy przetestować program Word, zaczynając od zresetowania opcji użytkownika.

      Aby uzyskać więcej informacji na temat resetowania opcji użytkownika, zobacz Jak zresetować opcje użytkownika i ustawienia rejestru w programie Word.

      Jeśli problem z drukowaniem nadal występuje, uruchom narzędzie Wykryj i napraw, aby ponownie zainstalować brakujące lub uszkodzone pliki programu. Aby uruchomić narzędzie Wykryj i napraw, wykonaj czynności odpowiednie do używanej wersji programu Word.

      Word 2019, 2016, 2013 i 2010

    • Zakończ pracę wszystkich programów pakietu Office.
    • Wybierz przycisk Start, a następnie wpisz dodaj usuń.
    • Otwórz pozycję Dodaj lub usuń programy.
    • Kliknij polecenie Zmień lub usuń programy, kliknij pozycję Microsoft Office (Microsoft Office Word) albo inną wersję pakietu Office lub programu Word na liście Aktualnie zainstalowane programy, a następnie kliknij polecenie Zmień lub Modyfikuj.
    • Kliknij polecenie Napraw lub Napraw program Word (Napraw pakiet Office), a następnie kliknij przycisk Kontynuuj lub Dalej.
    • Word 2007

    • Uruchom program Word 2007.
    • Kliknij przycisk pakietu Microsoft Office, a następnie kliknij Opcje programu Word.
    • Kliknij przycisk Zasoby, kliknij przycisk Diagnozuj, a następnie postępuj zgodnie z monitami wyświetlanymi na ekranie.
    • Jeśli problem z drukowaniem nadal występuje po naprawieniu instalacji programu Word lub instalacji pakietu Office, przejdź do następnego kroku.

      Krok 5: testowanie problemów w systemie Windows

      Aby wyszukać sterowniki urządzeń lub programy rezydentne, które mogą zakłócać działanie funkcji drukowania programu Word, uruchom system Windows w trybie awaryjnym, a następnie przetestuj drukowanie w pliku w programie Word. Aby uruchomić system Windows w trybie awaryjnym, wykonaj następujące kroki odpowiednie dla danej wersji systemu Windows.

      Testowanie problemów w systemie Windows 10

      Aby uruchomić system Windows 10 w trybie awaryjnym, zobacz Uruchamianie komputera w trybie awaryjnym w systemie Windows 10.

      Testowanie problemów w systemie Windows 8, Windows 7 i Windows Vista

    • Wyjmij z komputera wszystkie dyskietki, dyski CD, DVD i wszelkie inne nośniki zewnętrzne, a następnie ponownie uruchom komputer.

    • Kliknij przycisk Start, kliknij strzałkę obok przycisku Zablokuj, a następnie kliknij polecenie Uruchom ponownie.

      W systemie Windows 8 kliknij przycisk Ustawienia z menu Panele, kliknij przycisk Zasilanie, a następnie kliknij przycisk Uruchom ponownie.

    • Naciśnij i przytrzymaj klawisz F8 podczas ponownego uruchamiania komputera.

      Klawisz F8 należy nacisnąć przed wyświetleniem logo systemu Windows. Jeśli zostanie wyświetlone logo systemu Windows, należy ponownie uruchomić komputer. Aby to zrobić, poczekaj, aż pojawi się monit logowania systemu Windows, a następnie zamknij i uruchom ponownie komputer.

    • Na ekranie Zaawansowane opcje rozruchu za pomocą klawiszy strzałek wybierz pozycję Tryb awaryjny, a następnie naciśnij klawisz Enter.

    • Zaloguj się do komputera przy użyciu konta z uprawnieniami administratora.

      Jeśli problem z drukowaniem programu Word nie występuje podczas uruchamiania systemu Windows w trybie awaryjnym, należy użyć czystego rozruchu rozwiązywania problemów, aby określić źródło problemu.

      Aby uzyskać więcej informacji na temat wykonywania czystego ponownego uruchomienia w systemie Windows, zobacz Jak wykonać czysty rozruch w systemie Windows.

      Powiązane artykuły:

    • Drukowanie koloru tła lub obrazu
    • Drukowanie po obu stronach papieru (drukowanie dwustronne) w programie Word
    • Wyłączanie śledzenia zmian

    Opinia

    Dodatkowe zasoby

Podręcznik instalacji i rozwiązywania problemów Frigidaire Efr115 C Purple Com

Bezpośredni link do pobrania Podręcznik instalacji i rozwiązywania problemów Frigidaire Efr115 C Purple Com

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Podręcznik instalacji i rozwiązywania problemów Frigidaire Efr115 C Purple Com